Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

Kitapta Bölüm Yazarlığı

KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI

Bulan, H. İ., Örge Yaşar, F. ve Kasımoğlu, H. (2007). Sözlü Anlatım. (Ed.: N. Bayraktar). Türk Dili Yazılı Anlatım Sözlü Anlatım içinde (ss. 343-386). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.

Dinç, M. (2019). Halk Bilgisinin Beslenme ve Mutfak Kültürüne Dönük Temsilleri. (Ed. M. Aça). Halk Bilimi El Kitabı içinde. (ss. 287-314). Ankara: Nobel Akademik Yayınları.

Dinç, M. (2019). Halk Bilgisinin Müziğe ve Dansa Dönük Temsilleri- Halk Dansları. (Ed. M. Aça). Halk Bilimi El Kitabı içinde (ss.490-500). Ankara: Nobel Akademik Yayınları.

Ercan, Y., Şengezer, N. Tekşan, K., Yüzbey, İ., Üstün, Ö. ve Örge Yaşar, F. (2007). Anlatım ve Anlatımın İlkeleri (Destan, Efsane, Masal, Fabl). (Ed.: N. Bayraktar). Türk Dili Yazılı Anlatım Sözlü Anlatım içinde (ss. 223-342). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.

Erginal, A. E:, Erenoğlu, O., Öniz, Hiç Sarıaltun, S. (2018). Dana Adası’nın Jeolojik Mirası Kıyı Eoliniti: İlk Bulgular. (Ed.: Hakan Öniz). Akdeniz’in En Büyük Antik Tersanesi Dana Adası içinde (ss.168-179). Antalya: Arkeoloji ve Sanat Yayınları.

Erginal, G. (2018). Marmara Bölgesinin Turizm Coğrafyası. (Ed.: Ö. Sertkaya Doğan ve E. Duran). Türkiye Turizm Coğrafyası içinde. (435-499). İstanbul: Paradigma Akademi.

Öztürk, A. O. ve Örge Yaşar, F. (2012). Avısturyali Yazar Barbara Frischmuth’un Türkiye’de Alımlanması Üzerine. (Ed.: A. O. Öztürk, Z. Gülmüş ve N. Akpınar Dellal). Alman Dili Edebiyatı ve Kültürü Üzerine Araştırmalar Prof. Dr. Hüseyin Salihoğlu Armağanı içinde (ss. 312-339). Ankara: Barış Kitap.

Örge Yaşar, F. (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme. (Ed.: A. Şahin). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi içinde (ss. 617-653). Ankara: Pegem Akademi.

Örge Yaşar, F. (2020). Dinleme Eğitiminde Dikkat. (Ed.: M. N. Kardaş). Dinleme Eğitimi içinde (ss. 125-142). Ankara: Pegem Akademi.

Örge Yaşar, F. (2020). Konuşma Türleri. (Ed.: M. N. Kardaş). Konuşma Eğitimi içinde (ss. 201-218). Ankara: Pegem Akademi.

Örge Yaşar, F. ve Çiftçi, B. (2020). Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Yazımı Karıştırılan Kelimelere Yönelik Yeterlilikleri. (Ed.: E. Yağmur Şahin). Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları içinde (ss. 265-286). Çanakkale: Paradigma Akademi.

Öztürk, A. O. ve Örge Yaşar, F. (2020). Zur Rezeption der österreichischen Schriftstellerin Barbara Frischmuth in der Türkei. (Ed.: A. O. Öztürk, C. Sakallı ve M. T. Öncü). Rezeption der deutschsprachigen Literatur in der Türkei II içinde (ss. 237-261). Berlin: Logos Verlag.

Solak, Ö. (2020).  Cinsiyet Gruplarına Göre Edebiyat Çalışmaları: Kadın, Erkek ve Eşcinsel Edebiyatları (Literary Studies According to Gender Groups: Women, Men and Queer Literatures).  (Ed.: Tuğba AKDAL). Multidisipliner Toplumsal Cinsiyet Tartışmaları. (ss. 117-129). Konya: Literatürk Academia Yay.

Şahin, A., Kana, F. (2015). Konuşma Kaygısı. (Ed. A. Şahin). Konuşma Eğitimi-Yöntemler, Etkinlikler içinde (ss. 271-282). Ankara: Pegem Akademi.

Şahin, A., Girgin, Y, Gürbüz, O., Kalin Sali, M. (2018). Assessment of Z-Book included in B2 Level of “Yedi İklim Turkce Instruction Set” Used to Teach Turkish (Ed. Editör: Hasan Arslan, Roman Dorczak, Dragoescu Urlica Alina-Andreea). Educational Policy and Research in (ss. 287-292). Kraków: Jagiellonian University Institute of Public Affairsul. prof. Łojasiewicza.

Şahin, A., Kalin Sali, M. (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Sorunlar     (Ed. A. Şahin). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi-Kuramlar, Yaklaşımlar, Etkinlikler içinde (ss. 281-295). Ankara: Pegem Akademi.      

Uzun, Y. (2020). An Evaluation Of Fable: Branko Çopiç’s Jezeva Kuçica (Hedgehog’s House). (Ed. H. Babacan,  M. Eraslan, A. Temizer). Academic Studies in Social Sciences içinde (ss. 266-276 ). Karadağ: İvpe Yayınevi.

Uzun, Y. (2020). Edebiyat Öğretiminde Kullanılan Teori ve Yaklaşımlar. (Ed. İ. Çetin). Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri içinde (ss. 49-84). Ankara: Pegem Akademi.

Uzun, Y. (2020). Karayılan Masalının Analitik Psikolojiye Göre İncelenm Sciences içinde (ss. 313-326).  Ankara: Gece Kitaplığı.

Uzun, Y. (2020). Yurtdışındaki Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi ve Kültür. (Ed. T. Erdoğan, A. Temizer,  R. İnan). Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar içinde (ss. 171-185). Karadağ: İvpe Yayınevi.

Yağmur Şahin, E. (2013). Dil ve Anlatım Dersi Öğretim Programı. (Ed.: A. Şahin). Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği / Alan Bilgisi / ÖABT içinde. (ss. 509-533). 1. Baskı (9. Baskı Kasım 2020), Ankara: Nobel Sınav ve ABY Yayınları.

Yağmur Şahin, E. (2013). Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programı. (Ed.: A. Şahin). Türkçe Öğretmenliği / Alan Bilgisi / ÖABT. (557-594). 1. Baskı (10. Baskı Kasım 2020), Ankara: Nobel Sınav ve ABY Yayınları.

Yağmur Şahin, E. (2015). İlkokuma yazma öğretimi için örnek uygulamalar ve etkinlikler. (Ed. Ömer Yılar). İlkokuma ve Yazma Öğretimi içinde. (ss. 286-320) 1. Baskı (2. Baskı 2019). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.

Yağmur Şahin, E., Varışoğlu, B. (2015). Konuşma Türleri ve Konuşmada Nezaket Kuralları. (Ed.: A. Şahin). Konuşma Eğitimi-Yöntemler-Etkinlikler içinde, (ss. 120-145). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.

Yağmur Şahin, E., Zorlu Kana, H. (2015). Türk Eğitim Programlarında Konuşma Eğitimi. (Ed.: A. Şahin), Konuşma Eğitimi-Yöntemler-Etkinlikler içinde. (ss. 29-58). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.

Yağmur Şahin E., Girgin Y., Kalin Sali, F., Emre, K. (2018). Newspapers and Journals Published in Greece Western Thrace Turkish Press 1974 and after. (ss.563-568). Research And Development On Socıal Scıences in (Ed. Roman Dorczak, Regına Lenart-Gansınıec, Chrıstıan Ruggıero, Mehmet Alı İcbay). Krakow: Monographs and Studies of the Jagiellonian University -ǕInstitute of Public Affairs.

Yağmur Şahin, E. (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler. (Ed. A. Şahin). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi içinde (ss.110-144). Ankara: Pegem Akademi.

Yağmur Şahin, E., Koçbey, P. (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi için Hazırlanmış Ders Kitapları. (Ed. A. Şahin). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi içinde (ss.363-390). Ankara: Pegem Akademi.       

Yağmur Şahin, E., Aydın, G. (2018). Diller İçin Avrupa Ortak Başvuru Metni (Editör: A. Şahin), Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi içinde (ss. 205-222). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.

Yağmur Şahin, E, Şahin, A., Minhaj, M. (2019). Hindistan’da Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yaşadığı Sorunlar. (Ed. M.N. Kardaş). Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi içinde (ss.365-388). Ankara: Pegem Akademi.

Yağmur Şahin, E, Şahin, A., Minhaj, M. (2019). Hindistan’da Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yaşadığı Sorunlar. (Ed. M.N. Kardaş). Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi içinde (ss.365-388). Ankara: Pegem Akademi.

Yağmur Şahin, E., Karadağ, K. (2020). Okuma Becerisine Yönelik Eğitim Ortamları. (Ed. M. Kaya, M.N. Kardaş). Okuma Eğitimi içinde (ss.253-270). Ankara: Pegem Akademi.

Yaşar, O. (2020). Türkiye’de Sanayi. (Ed. Hakkı Yazıcı, Nusret Koca). Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği içinde (ss.287-352). Ankara: Pegem Akademi.

Yaşar, O. (2020). Türkiye’de Ticaret. (Ed. Hakkı Yazıcı, Nusret Koca). Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği içinde (ss.385-393). Ankara: Pegem Akademi.