Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

Türkçe Öğretmenliği Programından TÜBİTAK 2209-A Başarısı

TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDAN TÜBİTAK 2209-A BAŞARISI

Bölümümüz Türkçe Öğretmenliği programı öğrencileri, TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında önemli bir başarıya imza attı. Öğrenciler tarafından hazırlanan projeler, bilimsel özgünlükleri ve eğitim uygulamalarına katkı potansiyelleriyle destek almaya hak kazandı.

Desteklenen projeler ve yürütücüleri

Hasibe Gül DoğanYapay Zekâ Araçları ile Yapılan Dinleme Eğitimi ile İlgili 5. Sınıf Öğrencilerinin Tutum ve Görüşleri
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana

Beyza YavuzTürkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Dinleme Öz Yeterlilikleri
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana

Aylin ÜnderTürkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamda Etkinlik Hazırlama Becerileri Hakkındaki Görüşler
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana

Ayşe Melek KaraağaçTürkçe Öğretmeni Adaylarının Podcast Dinleme Alışkanlıklarının Dinleme Eğitimine Etkileri Hakkında Düşünceler
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana

Melis GözeTürkçe Öğretmeni Adaylarının Edebiyat Derslerinde Öğrendikleri Teorik Bilgileri Uygulamada Kullanabilme Becerileri
Danışman: Doç. Dr. Hulusi Geçgel

Azer ToptaşTürkçe Öğretmen Adaylarının Aktif Empatik Dinleme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Danışman: Prof. Dr. Mustafa Yunus Eryaman

Ulaş Berk ÖzbaşTürkçe Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Yeterlik Düzeyleri
Danışman: Prof. Dr. Mustafa Yunus Eryaman

Bu başarı, Türkçe Öğretmenliği öğrencilerinin akademik yetkinliklerini uygulamaya dönüştürme konusundaki becerilerini ortaya koyarken, danışman öğretim üyelerinin rehberliğinde yürütülen nitelikli çalışmaların da bir göstergesi olmuştur.

Öğrencilerimizi ve danışman akademisyenlerimizi tebrik eder, araştırma süreçlerinde başarılarının devamını dileriz.