TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDAN TÜBİTAK 2209-A BAŞARISI
Bölümümüz Türkçe Öğretmenliği programı öğrencileri, TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında önemli bir başarıya imza attı. Öğrenciler tarafından hazırlanan projeler, bilimsel özgünlükleri ve eğitim uygulamalarına katkı potansiyelleriyle destek almaya hak kazandı.
Desteklenen projeler ve yürütücüleri
Hasibe Gül Doğan – Yapay Zekâ Araçları ile Yapılan Dinleme Eğitimi ile İlgili 5. Sınıf Öğrencilerinin Tutum ve Görüşleri
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana
Beyza Yavuz – Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Dinleme Öz Yeterlilikleri
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana
Aylin Ünder – Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamda Etkinlik Hazırlama Becerileri Hakkındaki Görüşler
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana
Ayşe Melek Karaağaç – Türkçe Öğretmeni Adaylarının Podcast Dinleme Alışkanlıklarının Dinleme Eğitimine Etkileri Hakkında Düşünceler
Danışman: Prof. Dr. Fatih Kana
Melis Göze – Türkçe Öğretmeni Adaylarının Edebiyat Derslerinde Öğrendikleri Teorik Bilgileri Uygulamada Kullanabilme Becerileri
Danışman: Doç. Dr. Hulusi Geçgel
Azer Toptaş – Türkçe Öğretmen Adaylarının Aktif Empatik Dinleme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Danışman: Prof. Dr. Mustafa Yunus Eryaman
Ulaş Berk Özbaş – Türkçe Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Yeterlik Düzeyleri
Danışman: Prof. Dr. Mustafa Yunus Eryaman
Bu başarı, Türkçe Öğretmenliği öğrencilerinin akademik yetkinliklerini uygulamaya dönüştürme konusundaki becerilerini ortaya koyarken, danışman öğretim üyelerinin rehberliğinde yürütülen nitelikli çalışmaların da bir göstergesi olmuştur.
Öğrencilerimizi ve danışman akademisyenlerimizi tebrik eder, araştırma süreçlerinde başarılarının devamını dileriz.